maandag 12 augustus 2019

1000 logjes !!

Het dashboard van Blogspot om logjes te maken en de website te beheren, geeft duidelijk aan: dit is het duizendste logje voor sneuper.blogspot.nl sinds ik in 2014 begonnen met het maken van logjes op Blogspot. In de jaren aan het begin van deze eeuw schreef ik de weblogjes bij  Sanoma, helaas heb ik die niet kunnen opslaan bij de verhuizing naar Google.
De jaren sinds 2012 hebben bij ons in het teken gestaan van overleven, zowel bij mijn vrouw als bij mij. Het ene jaar waren er minder zorgen, een ander jaar weer meer. Je kunt het aflezen aan het aantal logjes dat ik dan schreef. 2015 was een redelijk jaar , ik schreef toen  239 logjes, 2016 daarentegen was,  wat de gezondheid betreft, een slecht jaar, 134 logjes. Dit jaar zit ik al op 144. Hoewel de gezondheid nog steeds te wensen overlaat, hoop ik nog even door te kunnen.

Ik wens mijn lezers/bezoekers alle goeds.

Sneuper.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten