dinsdag 10 juli 2018

Reacties van bezoekers.

Zo nu en dan wordt er een reactie/opmerking geplaatst bij een logje. Vaak heb ik dat dagen lang niet in de gaten en bij toeval ontdek ik het dan onder het kopje Reacties. Ik zal de laatste (vanaf begin juni ) vermelden.

4 juni: Sabeth S. had een correctie bij het logje van 30 juli 2015 over Brandnetels. Ik had een  Brandnetel  een Kleine genoemd aan de hand van de bloemen. Het moest een Grote zijn. Met dank.

9 juni: Marianne de Vogelkijker bevestigt de determinatie van de Windevedermot (logje 8 juni)

22 juni: Twee berichtjes over een logje van 13 juli 2016: Unknown en Jo E. maken van de spikkelspanner een Paardenbloemspanner en bevestigen de Gamma-uil.

5 juli: Marianne de Vogelkijker bevestigt in eerste instantie mijn determinatie van de Zwartpuntvolgeling ( 4 juli). Een vrij zeldzame nachtvlinder. Echter, ze komt daar de volgende dag op terug en kiest toch voor de veel algemenere Huismoeder. Komt vaak voor. Ik zag gister dezelfde vlinder weer in de Klimop.

Vanochtend  (dinsdag) zag ik naast de schuurlamp een paring van de Windevedermot.  Daar deden ze behoorlijk lang over zodat ik mijn fotoapparatuur in alle rust kon installeren. Zie foto.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten