maandag 14 oktober 2019

Voeren verder.


Nog even het voeren van de Huismussen, en één Ringmus linksachteraan op de foto ( is door het glas genomen, vandaar de fletsheid). Elke ochtend voer ik en ik heb de indruk dat ze het beginnen te onthouden. In de Lijsterbes erboven zit een behoorlijk aantal te wachten. Ik probeer ze te tellen bij het neerkomen, gemiddeld kom ik nu op zo'n veertig. Een prachtige populatie en dan te weten dat vijf jaar terug we blij waren met 10 Huismussen. Binnen een half uur is alles weg, zeker als er ook Turkse Tortels op het toneel verschijnen. Die vreten me toch!

Ik kreeg van Ad ( van de Gierzwaluwen) een reactie met zijn voerervaringen, te lezen bij het logje van j.l. 3 oktober onder "opmerking". De moeite waard om te lezen! Ad bedankt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten