zaterdag 4 september 2021

Een Purper?




Zoals ik donderdag al schreef heb ik de camera-val weer eens opgehangen aan een hekpaal die naast het water stond. Wat planten weggesneden die voor de lens stonden om overbodige filmpjes te voorkomen. Ik hoop nog altijd op een Visotter.  6 filmpjes met alleen maar het water en in de verte wat Meerkoeten.

De meest interresante was het filmpje dat de eerste seconde een opvliegende reiger laat zien. Hij is zo weg. Door de avondschemer is niet te zien wat het is. Aan de vorm te zien een Purper. Ik heb geprobeerd een foto, die ik met print screen wist te maken, te bewerken maar het was al te donker . Er zit toch een purper waas over de reiger zodat ik  een Purperreiger constateer. Leuk, maar verder is het een saai filmpje.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten