donderdag 4 oktober 2018

Mycena spec.


Eerste dag in je tuin , tweede dag verpieterd op de grond en weg zijn ze weer. Ik houd het op een mycena, welke weet ik ( nog) niet, ik hoop dat de paddenstoelenmoderator van waarneming.nl uitsluitsel zal geven.
Dit is weer eens een foto van m'n ouwe getrouwe Canon Power Shot A95, noodgedwongen, m'n Canon Eos heeft de geest gegeven. Tenminste dat neem ik aan. Ik krijg voortdurend meldingen van Eror 99 en verschillende fora op internet en de fotograaf in het dorp zei me dat het  meestal aan de body ligt. In ieder geval heb ik met behulp van een Canon Helpdesktabel gevonden dat het niet de aansluitnippels van de lenzen met de camera zijn, dat het niet de batterij is en dat het niet het geheugenkaartje is. Ik heb bij hem een nieuw kaartje gekocht en die vertoont ook steeds Eror 99. Dus op zoek naar een nieuwe body. Ik heb al één op het oog. Met het andere oog houd ik toch wel m'n bankrekening in de gaten. Het zal wel weer een Canon Eos worden, overstappen op Nokia of Sony houdt in dat ik ook de lenzen moet verkopen, die zijn niet compatible met de andere merken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten