zaterdag 28 januari 2023

P7Pzwart


 Molenland: Zonnetje in de rug, je staat 1e rang (berinnering bioscoop) mijn ideale plek om ganzen te watchen, dat heet toch zo? Dit poldertje hebben ze eindelijk in bezit genomen. vanmiddag 2000. Met veel geduld de telescoop het werk laten doen,  op een gegeven ogenblik dan toch een halsring. Een P. maar de rest? Het beest bleef maar eten zodat ik de andere twee codes niet kreeg te zien. Geduld en maar peilen waar íe zat in de grote groep. Het huis op de hoek Hoofdweg-Westerlandweg , die richting zat íe. Toen toch maar de camera gepakt en ruim 30 foto's genomen richting dat huis. Maar ondertussen had ik ook de rest van de code te pakken: P7P. 

Geringd op 18-12-2020 in Lith N.B.  In die twee jaar vooral in Brabant bij Vught, drie weken geleden aan de Indijk in Friesland in de buurt van Woudsend. Hier ging ik vroeger wel kievitseieren zoeken met mijn vader. Afgelezen door een oude bekende uit de jeugdbond , Marten W.  Leuk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten