dinsdag 17 januari 2023

Oude bekenden


 Uiteraard vanmiddag nog even in het mooie weer geweest, zonde om binnen te zitten alhoewel ik vanmorgen vroeg nog een griepje verwachtte. Een flinke hete douche doet bij mij altijd wonderen. Natuurlijk weer even langs de Gagelweg geslenterd. ( Hoe noem je zoiets in een auto?) Waar zat de Ross, ook gister nog waargenomen door twee collega's. Geen ringen aan de poten is onze conclusie, dus toch een beest uit Canada? De vogelende elite, één of andere cie die  daar een beslissing over moet nemen beoordeeld de vogelwaarneming. Ik maak me niet druk.

Er zaten zowaar weer eens wat Kollen op Molenland bij de kinderboerderij. En dan het zonnetje erbij!! Drie oude getrouwen: U02lime en het echtpaar S2J en ( nu wel kunnen aflezen) S1U. Kloppen allebei. Allemaal hier vaker geweest. Vorige week woensdag dacht ik dat de U een O was, fout dus. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten