dinsdag 26 september 2023

Wants? spec.?


 Zo, we zitten weer 5 mtr. onder NAP, en zijn druk bezig de sleurhut winterklaar te maken. Dat betekent soppen, vooral koelkast om de schimmels buiten de deur te houden, stofzuigen met een echte want een kruimeldief doet alsof, boiler leeg laten lopen want als het gaat vriezen, de disselkast leeg maken want dan kan straks met de grote beurt de monteur beter z'n werk doen. En ga zo maar door. Een mini-cursus caravan-onderhoud was dit.

Terwijl ik stond te praten met Marlies, die naar mijn vakantie informeerde, zag ik op de caravan langzaam maar zeker bovenstaand insekt de weg zoeken. Gauw naar binnen om een petri-schaal te halen zodat ik foto's kon maken in allerlei standen.  Toen ik zag dat de foto's , behalve wat te donker , redelijk goed waren heb ik de schaal geopend en in een mum van tijd was het beestje vertrokkken. 

Maar nu, wat is het ?? De computer maakt er zelfs een Tienstippelig LH-beestje van, met andere woorden, de computer weet het ook niet. Ik zit te denken in de richting van wantsen. Maar welke soort???? Ik zoek verder en anders mijn contact bij Naturalis maar weer eens aanspreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten