dinsdag 2 februari 2021

Een poserende Torenvalk.


Wat een ....dag!! Het moment van bewegen heb ik maar in de eigen gym gedaan, die gebruik ik eigenlijk te weinig. Frisse lucht is ook goed voor je, zegt men.

Toch vanmiddag, na de mezelf opgelegde verplichte  rust,  even de polder in. Het einde van de percelen weiland, dat zijn kampen op de Gagelweg, waren nauwelijks te zien. Volgens Buienradar moest het droog zijn, nauw vergeet dat maar. De ruitenwissers zijn niet uit geweest.  De ganzen losten op in de grauwsluier. Op de Botsholsedwarsweg poseerde bovenstaande Torenvalk voor me, ik stopte, hij vloog niet weg, snel de camera met telelens gepakt, hij vloog niet weg, en toen platen schieten. Hij bleef zitten, is me nog nooit gebeurd, zo dichtbij blijven zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten