zaterdag 27 juni 2026

Toch een vlinder...


 De eerste door mij waargenomen vlinder op de Vlinderstruikstobbe is binnen: een Atalanta op de eerste bloem . Tonnie kreeg gelijk, die stobbe zat nog vol leven en is ouderwets uitgelopen, ondanks dat de oude takken besmet waren met schimmel van de Judasoor, een pracht van een paddestoel. De uitgelopen takken zijn inmiddels al weer een meter lang en gaan allemaal bloeien. Ben benieuwd of de Judasoor zich nog  laat zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten