vrijdag 26 maart 2021

Al doende....


 Al doende leert men, zegt het spreekwoord. Een waarheid als een koe. Ik had de camera gister vroeg opgehangen en vandaag laat opgehaald.  Toen ik in de auto de filmpjes op de laptop ging bekijken schrok ik van het aantal: 66. Ruim 60 waren in gang gezet door een afgestorven onkruidstengel die in de wind nogal bewoog. Stom, die had ik ook weg moeten halen. Andere stengels had ik gerooid , maar waarom deze aan de aandacht ontsnapt is, geen idee. Beweging betekent filmen. De camera weet niet dat het een dode stengel is die beweegt. Troost, er is vannacht 1 Haas over de dam gekomen en een Zwarte Kraai streek neer op de palen voor de camera. Morgen is er weer een dag. De horizon loopt ook scheef, toch maar dat waterpasje op de camera plakken. 

Het aantal weidevogels houdt nog steeds niet over. Een Kievit, drie Grutto's en een Tureluur in het plasdras.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten